meister23 meister23
191
BLOG

"Kraina miłości"

meister23 meister23 Polityka Obserwuj notkę 1

Moja notaka z  X.2007:

"...Czyż nie czujecie się wspaniale?! Ja jestem drugim najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Kiedy obudziłem się dzisiaj rano, przepiękna pani redaktor poinformowała mnie, iż skończyła się IV Rzeczpospolita i powstała kraina miłości. Teraz wszyscy będą się na wzajem miłować, oprócz Jarosława Kaczyńskiego rzecz jasna, który przecież nie potrafi kochać. Jak bowiem może posiadać takową umiejętność ktoś kto mieszka z matką, nie ma żony, dzieci, konta w banku, samochodu ani nawet prawa jazdy. Przecież kot w żadnym wypadku nie może zaświadczyć o ewentualnym uczuciu, którym być może darzy go właściciel. Tak więc ciesze się niezmiernie i mam nadzieję, że nikt nazbyt szybko nie sprawi, iż pewnego dnia otworzę oczy, a piękna pani redaktor poinformuje mnie, iż krainy miłości właśnie dobiegł kres. ..."

 

Przeczytałem tę notkę przed chwilą i przyznam szczerze, że się wzruszyłem. Czy ktokolwiek z nas przypuszczał gdzie będziemy za trochę ponad trzy lata? Ile zła się stanie? W KRAINIE MIŁOŚCI?!!!

 

meister23
O mnie meister23

"Największym znanym w historii polityki zagranicznej i najtragiczniejszym w skutkach złamaniem konsensusu była gra Donalda Tuska i innych ważnych przedstawicieli jego obozu z Rosjanami w sprawie obchodów katyńskich, przeciw własnemu Prezydentowi. Pana miejsce, Panie Premierze w Smoleńsku, po katastrofie, było w pozycji na baczność, w błocie i ciemności przy ciele Prezydenta, a nie w uścisku Putina. Z tego uścisku już się Pan nie wywinie. Nie zazdroszczę Panu." - A. Fotyga

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka